Veelgestelde Vragen
Wat leuk dat je bij Winkeltje Wauw! komt shoppen.
Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen.
Kan ik mijn bestelling ruilen of terugsturen?
Uit hygiënisch oogpunt kunnen onze producten niet geruild worden. Wanneer een product beschadigd aankomt, geldt de volgende regel.
Mijn oorbellen zijn kapot aangekomen. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Maak direct na ontvangst een foto en stuur die naar ons toe via Sandra@winkeltjewauw.nl
We bekijken de foto, na akkoord ontvangt u het volledige aankoopbedrag retour.
Hoe kan ik betalen?
U kunt veilig betalen via iDEAL.
KVK-nummer: 51195747
Wat zijn de verzendkosten?
Alle prijzen op onze website zijn inclusief verzendkosten en inclusief btw.
Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer er voor 16.00 uur besteld wordt, zal de bestelling nog dezelfde dag verstuurd worden vanuit Nederland. Dit geldt alleen wanneer de artikelen op voorraad zijn.